6:22 PM

Sesja zdjęciowa IWONA | LILAC RED AND GREEN

Hej!

Miło mi pokazać Wam efekty ostatniej sesji zdjęciowej z cudowną modelką, Iwoną. W końcu udało mi się zrobić również zdjęcia w plenerze. Muszę przyznać, że tęskniłam za tym i mam nadzieję, że pojawi się jeszcze więcej sesji plenerowych.
Uroda Iwony jest niezwykle inspirująca i śmiało można powiedzieć, że jej twarz jest stworzona do portretów i na pewno zaistnieje w świecie modelingu. Ja jej mocno kibicuję, a Was zapraszam do oglądania zdjęć oraz komentowania na moim fanpage'u - klik.

Hi!
I'm happy to show you the results of my latest photo shoot with an amazing model, Iwona. Finally I was able to take some photos outdoors. I have to say I've been missing it and I hope there will be more of outdoor photoshooting soon.
Iwona's face is really inspiring and you can honestly say that it is made for portrait photos. She will surely become a famous model one day and I wish her all the luck. Without further ado, check out the photos we've taken. Also please visit my fanpage and leave some comments there.
















10 comments:

  1. Piekna sesja i modelka o nietutzinkowej twarzy :D

    ReplyDelete
  2. Uroda rzeczywiście nietuzinkowa :)

    ReplyDelete
  3. Przepiękny makijaż i cudowna sesja! Modelka o ciekawej urodzie. Naprawdę przyciąga spojrzenia i nie daje szybko o sobie zapomnieć ;)
    Takie kolory na powiekach podobają mi się coraz bardziej. Szczególnie w przypadku posiadaczek jasnych oczu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję:* Taki makijaż oka uwielbiam do jasnych oczu, mam wrażenie, że podbija niesamowicie kolor tęczówki;)

      Delete
  4. nie mogę się napatrzeć na te zdjęcia! aż zazdroszczę:)

    ReplyDelete
  5. Bardzo podoba mi się ta sesja - modelka faktycznie ma nietuzinkową urodę, a Ty makijażem ślicznie ją podkreśliłaś!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    ReplyDelete
  6. Świetnie wyglądasz w takim makijażu bardzo ci pasuje lekki kolor na oku:) SUPER


    Buziaki kochana:*
    Zapraszam na pastelowy look na moim blogu :)
    WWW.KARYN.PL

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny.
Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są między innymi wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics.

Copyright © EPHEMERIC BEAUTY , Blogger