10:47 PM

OOTD and glowy skin | męska koszula i make-up no make-up | GIORGIO ARMANI, RYŁKO, GOLDEN ROSE

Hej!

Dzisiaj mam dla Was posta z makijażem, jaki ostatnio najczęściej sobie wykonuję oraz ze stylizacją z wykorzystaniem białej, męskiej koszuli. W tym wpisie znajdziecie kilka porad na temat dobrej jakości koszul oraz jak i z czym je zestawić, aby wyglądać kobieco.
Zapraszam do czytania dalej!

Znalezienie idealnej białej koszuli to nie jest taka prosta sprawa. Sama długo szukałam swojego ideału i taki odnalazłam w...dziale męskim;)

Moja koszula wykonana jest ze stuprocentowej bawełny, a struktura jej nie jest gładka lecz usłana drobną krateczką. Polecam Wam wybrać właśnie taki materiał, jeśli chcecie, żeby Wasza koszula była komfortowa i przewiewna. Bawełna, z której wykonana jest moja koszula cechuje się miękkością i niską podatnością na gniecenie. Dzięki ryflowanej strukturze nie widać zgięć, nawet jeśli coś się pomnie.


Bardzo podoba mi się to, że nie ma typowego kołnieżyka zapinanego pod samą szyję, lecz dekolt wycięty w szpic, co wyszczupla moje dosyć szerokie ramiona. Najlepszą jednak jej cechą jest fakt, że jest to koszula męska...Krój męski Slim jest na mnie oversize'owy, co bardzo mi odpowiada.
Dzięki temu, koszulę mogę nosić na wiele sposobów, np. wpuszczoną w środek i zapiętą na wszystkie guziki, pod marynarkę - co daje biznesowy look, wpuszczoną częściowo z przodu lub niedbale z niezapiętym dolnym i gurnym guzikiem, rozpiętą jako narzutkę na top na cieńkich ramiączkach, itd. Sprawdzi się również w upały z podwiniętymi rękawami, do szortów, kiedy nie chcemy pokazywać za dużo ciała i pragniemy ochronić skórę przed słońcem.

Gdzie kupić dobrej jakości białą koszulę: np. tu





W mojej stylizacji postanowiłam zestawić ją z czarnymi cygaretkami i beżowymi szpilkami. Spod spodu subtelnie wystaje czarna koronkowa bielizna, co jest oczywiście odważniejszą propozycją na wyjście.

W takiej stylizacji czuję się mega kobieco i moja pewność siebie wzrasta o 100%. Myślę, że biała koszula to klasyk, który każda z nas powinna mieć w swojej szafie, bo jest niesamowicie uniwersalna i ratuje w wielu sytuacjach, kiedy nie mamy pojęcia w co się ubrać.




A teraz porozmawiajmy o makijażu...wiecie, że uwielbiam delikatne, kobiece makijaże, które subtelnie podkreślają urodę. Ostatnio postanowiłam współpracować ze swoją mieszaną cerą, a nie grać przeciwko niej. Więc, skoro moja skóra lubi się świecić w ciągu dnia, ja nie będę jej w tym przeszkadzać i usilnie jej matowić. Stawiam na rozświetlenie i efekt "drugiej skóry", a w tym pomaga mi podkład Giorgio Armani Luminous Silk Finish, którego test na żywo i recenzję możecie zobaczyć tu.



Ostatnio odkryłam cudowny rozświetlający primer Golden Rose Liquid Gold Illuminator, który możemy stosować solo, pod podkład lub mieszając z podkładem. Posiada on perłowe drobinki, które subtelnie rozświetlają cerę i sprawiają, że skóra odbija światło. Bardzo ciekawy produkt, który serdecznie Wam polecam!



Do konturowania używam ostatnio najczęściej palety Makeup Revolution Ultra PRO HD Powder Contour w odcieniu Medium Dark, którą wykonuję zarówno makijaż twarzy, jak i oka. Bardzo podoba mi się takie szybkie rozwiązanie i fakt, że na oczach mam te same odcienie co na policzkach;) Do tego rozświetlam twarz i oczy rozświetlaczem Princess Dream My Secret, który uwielbiam i nie potrzebuję żadnego innego:)
Aby powiększyć oko, stosuję podkręcenie rzęs zalotką, oraz cielistą kredkę na linii wodnej Zoeva Soft Kohl Eyeliner w odcieniu Karnat.
Na ustach mam beżową kredkę z Golden Rose w numerze 503 oraz błyszczyk Nyx w odcieniu Creme Brulee.





Czy też macie obsesję na punkcie białych koszul? Mam nadzieję, że stylizacja i makijaż Wam się spodobają i podzielicie się swoimi opiniami w komentarzach.




44 comments:

  1. Kochana wspaniale wygladasz, a koszula wyglada elegancko i bardzo sexy <3

    ReplyDelete
  2. Cały komplet Tobie służy i masz przepiękne szpilki https://zoio.pl/obuwie/szpilki :)

    ReplyDelete
  3. stylizacja genialna! a ta bielizna swietna, skąd?

    ReplyDelete
  4. Uwielbiam takie klasyczne zestawy! W prostocie siła! <3

    ReplyDelete
  5. Genialna sesja... wyglądasz pięknie i mega seksownie... świetny, naturalny makijaż stanowi taką kropkę nad "i". Chyba wybiorę Sienna dział męski po koszulę...;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję za miłe słowa! Ja zupełnie przypadkowo kupiłam tę koszulę na męskim i się zakochałam, noszę ją cały czas;)

      Delete
  6. Biała koszula powinna znajdować się w każdej szafie kobiety, jest uniwersalna i zawsze w modzie, tak jak teraz wyrazista bielizna którą pokazałaś. Makijaż bardzo ładny lubię takie delikatne malowanie

    ReplyDelete
  7. Każda kobieta dobrze wygląda w koszuli ☺

    ReplyDelete
  8. Piękna koszula. Muszę wybrać się na zakupy, bo swoje koszule już nieźle znosiłam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. W takim razie polecam odwiedzić męskie działy;)

      Delete
  9. Makijaż naturalny, bardzo ci pasuje, biała koszula ostatnio mocno w modzie, tym bardziej przy takich upałach.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję :) O tak, na upały sprawdza się super, a ja nie lubię się bardzo obnażać więc sprawa idealna;)

      Delete
  10. super to wygląda, bardzo elegancko ;) piękny makijaż!

    ReplyDelete
  11. Jestem wielką fanką twojej urody!
    Stylizacja zdecydowanie w moim guście :)

    ReplyDelete
  12. Masz rację, ta stylizacja wygląda mega kobieco a makijaż jest jej świetnym dopełnieniem:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    ReplyDelete
  13. O tak, bardzo podoba mi się koszula.

    ReplyDelete
  14. Ta koszula jest piękna, ja też nie znalazłam swojego ideału na diale damskim i to przez długi czas, raz poszłam z chłopakiem do sklepu żeby wybrać mu coś i znalazłam mój ideał, a to było w dodatku przypadkowo. Ja też bardzo lubię delikatne makijażu, używam "tylko" podkładu, korektora i rozświetlacza, na czasami jeszcze puder.
    Ps. Też mam cerę mieszaną.
    Zapraszam także do mnie.
    http://akilegna-kib.blogspot.com/2018/05/a-lot-of-new-cosmetics-ie-22-promotion.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. No to fajny przypadek! A delikatne makijaże to coś co ostatnio absolutnie uwielbiam. Pozdrawiam i na pewno wpadnę do Ciebie na bloga:*

      Delete
  15. Wow wyglądasz na tych zdjęciach jak modelka i ten cudowny makijaż :)

    ReplyDelete
  16. Świetnie wyglądasz w takiej stylizacji :D

    ReplyDelete
  17. Ja również dołączam się do słów uwielbienia co do stylizacji. Bardzo podoba mi się to połączenie, które z ciemnym, koronkowym body tworzy naprawdę zmysłowy efekt. Tą zmysłowość udało się uwiecznić na zdjęciach co jest dużym plusem.
    Czekam na wiecej takich postów!

    ReplyDelete
  18. Uwielbiam koszule, ale nie białe. Na Tobie natomiast wygląda świetnie! Cały strój jest bardzo fajnie dopasowany!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki:* Ja w ogóle lubię biały kolor ale minus jest taki, że prać trzeba częściej niż ciuchy w innych kolorach;) Pozdrawiam!

      Delete
  19. Przepiękna stylizacja!! I piękne zdjęcia
    Pozdrawiam, Weronika ♥
    pasjeweroniki.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Replies
    1. Cieszę się, że Ci się podoba. Pozdrawiam Cię serdecznie:)

      Delete
  21. Wez t idz na modelke bo twarz masz mega:* Akurat tap madl ruszyl:) HEHEHE


    Buziaki:*
    Zapraszam cię tym razem na stylizacje komunijną:)
    WWW.KARYN.PL

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję, hehe:* Musieliby zrobić tap madl dla "emerytek", bo to już nie mój przedział wiekowy:D

      Delete
  22. Jestem pod dużym wrażeniem Twojego tekstu. Pełny profesjonalizm i widać,że kochasz to co robisz. Wspaniale, koszula jak najbardziej. Muszę spróbować takiej stylizacji.

    ReplyDelete
  23. Świetnie wyglądasz w tej koszuli :)

    ReplyDelete
  24. Świetne polaczenie:) Gratuluje wyczucia oraz kunsztu:) Swoja droga jak juz jestem to sie poradze. Kojarzysz sklep: https://www.gaia.com.pl/zwrotiwymiana? Jeżeli tak to polecasz? Chcialam tam zrobic duze zakupy.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję. Jeszcze nic tam nie miałam okazji kupować :)

      Delete
  25. Mnie też podoba się ta cała stylizacja. Ciekawa jestem jak jednak prezentowałyby się czółenka z paskiem, jakieś bardziej przykładowo drapieżniejsze buty. Żeby stylizacja zyskała jeszcze większy charakter... Ale generalnie jest super... Wszystko z pazurem i sexy.

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny.
Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są między innymi wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics.

Copyright © EPHEMERIC BEAUTY , Blogger