8:02 PM

On My Mind - Leopard prints | Shoe wishlist | Buty w panterkę - hit czy kit?

Hej,

Ciekawa jestem ile z Was nosi ubrania w panterkę? Z czym kojarzy Wam się ten wzór? Przyznam, że kiedyś mi się kojarzył z czymś kiczowatym ale teraz patrząc na modę z wybiegów, sama chętnie nosiłabym dodatki w zwierzęce wzory. Myślę, że będzie to świetne urozmaicenie klasycznego ubioru.

Mam dla Was kilka par butów, które chętnie sama bym nosiła do różnych stylizacji.
Dajcie znać w komentarzach, które buty podobają się Wam najbardziej.

Jeśli chcecie podejrzeć inne modele butów w panterkę, odsyłam ------> tutaj.
A może szukacie czegoś zupełnie innego? Odwiedźcie --------> fsjshoes.

Hi!

I wonder if you often wear leopard print clothes? What do you think when you see this print? I have to admit I used to think of it as something a bit trashy, but now when I see models on catwalks wearing animal prints, I kind of want to wear them too. Choosing leopard print accessories could oomph up your classic outfit.

I have a couple of choices for you. Here are some shoes I would definitely wear.
Let me know in the comments which ones do you like best.

If you want to check out different models go to this page ------> here.
If you're looking for something completely different visit this page -------> fsjshoes.

1. Suede Stilettos.
2. Chunky heel ankle booties.
3. Kitten heel pumps.
4. Comfy slip-on flats.
5. Pointy-toe sock booties.



11 comments:

  1. Buty w panterke średnio mi się podobają, ale sama mam jakąś bluzeczke w ten wzór więc takie motywy lubię :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja z kolei chyba nie założyłabym bluzki, czy innej "większej" części garderoby. Wolę kombinować z dodatkami :)

      Delete
  2. Buty niestety z tym printem mi sie nie podobaja, ale plaszczyk to juz inna historia ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. A u mnie całkiem odwrotnie. Buty, czy inne dodatki tak, ale panterkowy płaszcz to już dla mnie za dużo. Chociaż podoba mi się na innych osobach :)

      Delete
  3. A ja mam jedną Taką parę i bardzo ją lubię :)

    ReplyDelete
  4. lubię panterkowe - tylko sukienki :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    www.wkrotkichzdaniach.pl

    ReplyDelete
  5. Nie mam jeszcze żadnej rzeczy w panterkę jednak bardzo podobają mi się szpilki w panterkę 😍❤️

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja myślę nad kupnem i będzie to fajne uzupełnienie klasycznego, czarnego stroju ;) Pozdrawiam:)

      Delete
  6. Bardzo modne są takie buty. Najbardziej podobają mi się te z numerem 4. Super post! Pozdrawiam serdecznie ☺

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny.
Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są między innymi wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics.

Copyright © EPHEMERIC BEAUTY , Blogger