11:43 AM

ETHEREAL - spring photoshoot with MAGDA | Sesja zdjęciowa - wiosna

Hi,

I'm so excited to show you these photos. I think it's one of my favorite photo shoot and I'm so pleased with the results. But for the wonderful model - Magda, it wouldn't have come out the way I wanted. I was inspired with the latest trends in fashion and make-up - lace frilly blouses, fresh glowy skin and vibrant lipstick. I wanted Magda to look as natural as possible and I tried not to cover her beautiful freckles. I think the orange lips contrast with her eye color and make it really stand out. So here are the photos, I hope you'll like them. Let me know in the comments below and go to my instagram to show some support :)

Hej,

Miło mi zaprezentować Wam zdjęcia z tej sesji. Myślę, że to jedna z moich ulubionych i jestem bardzo zadowolona z rezultatów. Gdyby nie wspaniała modelka - Magda, nie wyszłoby tak jak sobie wymarzyłam. Zainspirowały mnie ostatnie trendy w modzie i makijażu - koronkowe bluzki z falbankami, świeza, rozświetlona skóra i jaskrawe usta. Chciałam, żeby Magda wyglądała w miarę naturalnie i starałam się nie zakryć jej pięknych piegów. Uważam, że pomarańczowe usta doskonale kontrastują z jej kolorem oczu i sprawiają, że wyraźnie się on wybija. Tak więc, oto zdjęcia, mam nadzieję, że się Wam spodobają, jeśli tak, to dajcie znać w komentarzach. Wpadajcie na instagram i obserwujcie mój profil :)

1 comment:

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny.
Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są między innymi wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics.

Copyright © EPHEMERIC BEAUTY , Blogger