11:57 AM

Zabawa z makijażem, czyli kreatywne cut crease w intensywnych kolorach | FREEDOM MAKEUP, KOBO, ZOEVA

Hej

Dzisiaj mam dla Was post "zdjęciowy", w którym pokażę Wam jakie makijaże stworzyłam ostatnio wyłącznie dla zabawy. Chciałam przede wszystkim poćwiczyć blendowanie i technikę cut crease na opadającej powiece, jaką posiadam. Do pierwszego makijażu użyłam głównie cieni z Freedom Makeup i Affect, do drugiego natomiast, czerwonego pigmentu z KOBO. W obu przypadkach do zaznaczenia załamania użyłam cieni z dwóch paletek Zoeva - Cocoa Blend oraz Naturally Yours. Do blendowania idealnie sprawdziły się pędzelki, o których pisałam w tym poście. A teraz czas na zdjęcia:

Elementy przyklejone na policzku, to drobinki, które imitują potłuczone szkło. Kupiłam je w Naturze na stoisku z ozdobami do paznokci:)

I drugi makijaż, bardziej graficzny:

Biała kreska pomiędzy odcinająca powiekę została wykonana korektorem Collection w odcieniu 1.

Jak Wam się podobają takie eksperymenty makijażowe? Na pewno nie są to makijaże użytkowe ale czasem warto pobawić się i pobudzić kreatywność. Wykonanie ich sprawiło mi dużą przyjemność i miałam okazję do zrelaksowania się. Nie wiem, czy też tak macie ale ja podczas malowania siebie lub kogoś, nie myślę o niczym, tylko skupiam się na tym co robię. Rzadko mi się udaje wyłączyć myślenie, zamartwianie się, czy planowanie lub stresowanie się tym, co muszę jeszcze zrobić. Makijaż jest dla mnie formą odskoczni od codzienności, dlatego staram się wygospodarować sobie zawsze 20 minut na umalowanie się przed każdym wyjściem.

A czym makijaż jest dla Was i czy lubicie takie kolorowe cieniowanie? Chętnie poczytam Wasze komentarze.

17 comments:

  1. Jestem zachwycona! Ta czerwień tak ślicznie wygląda, dawno nie widziałam tak pięknego odcienia :)
    Pozdrawiam, www.drazkowska.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fajnie, że Ci się podoba;) Ja do tej pory czerwień w makijażu stosowałam tylko na usta ale warto czasem poeksperymentować;)

      Delete
  2. Na Instagramie obserwuje wiele kont, na których dziewczyny pokazują swoje autorskie makijaże i powiem szczerze, że uwielbiam je oglądać. Nie tylko podobają mi się makijaże, ale i staranność, kreatywność, precyzja i uwielbianie do tego typu rzeczy. Twoje makijaże również są bardzo ładne, może nie nadają się na codzienne wyjścia, ale ludzie na powiekach wykonują teraz dzieła sztuki. Powodzenia :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję:) Przede mną jeszcze wiele nauki ale staram się dorównać najlepszym;) Nie jest to makijaż użytkowy ale do sesji zdjęciowych pasuje:)

      Delete
  3. Piękny ten kolorowy makijaż, u siebie nie będę próbować, bo ja mam taką narrację, że u mnie porządnie wygląda tylko ciemny brąz z czarnym, kiedy daje jaśniejsze kolory, wyglądam bynajmniej dziwnie. Ten czerwony, jakoś nie mój gust, jednak muszę przyznać tobie pasuje 😃😄
    Zapraszam do siebie w wolnej chwili
    ksiazki-wiktorii2.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja też w czerwonym bym nie wyszła nawet na dyskotekę (jeśli w ogóle chodziłabym na dyskoteki) ale do sesji zdjęciowej, czy dla ćwiczenia, czemu nie;)

      Delete
  4. Cudowny makijaż! Jestem fanką kolorowego. Zwłaszcza do zdjęć.
    I same cienie muszą być dobre. Mam paletkę z kolorowymi, dostałam, ale w ogóle nie używam. Za słaby pigment.

    http://karina.stankowicz.pl

    ReplyDelete
  5. Ciekawe dopracowane makijaże, jestem pod wrażeniem :)

    ReplyDelete
  6. Uwielbiam takie artystyczne makijaże! :D
    Pozdrawiam ciepło

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny.
Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są między innymi wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics.

Copyright © EPHEMERIC BEAUTY , Blogger