10:44 AM

Morphing | Sesja zdjęciowa WIKTORIA

Hej

Pracowita sobota za mną, więc dzisiaj czas na leniwą niedzielę. Mam nadzieję, że spodoba Wam się dzisiejszy zdjęciowy wpis.
Do tej sesji wymyśliłam sobie dwa makijaże: jeden minimalistyczny z rozświetloną skórą i śliwkowymi ustami oraz fioletową kreską ombre. Drugi makijaż jest nieco bardziej odważny i był wykonany zupełnie spontanicznie. Wiedziałam, że chcę wycieniować oko tuż pod łuk brwiowy i użyć niebieskiego cienia. Inwencja twórcza poprowadziła mnie w stronę turkusów i pomarańczy. Dajcie znać w komentarzach, czy podobają Wam się moje pracy i zapraszam do oglądania!

18 comments:

  1. Genialny fiolet! Makijaże naprawdę ciekawe, a zdjęcia intrygujące! :)
    Pozdrawiam ciepło!
    slowozapisane.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Pierwsze i ostatnie zdjęcie są genialne! Mają niesamowity klimat, tak trzymaj! http://paulacierpiak.blogspot.com Obserwuję :))

    ReplyDelete
  3. Świetne portrety, drugi makijaż piękny, jednak bardziej przemawia do mnie pierwsza , delikatniejsza opcja.

    ReplyDelete
  4. Drugie zdjęcie jest rewelacyjne. Pięknie uchwycone oczy.

    ReplyDelete
  5. Great post, I follow you now.

    http://ccaammblog.blogspot.ba

    ReplyDelete
  6. Sama zawzywczaj wybieram delikatne makijaże, często zapominając o makijażu oka, ale bardzo podoba mi się drugi makijaż, który raczej jest mekeupem scenicznym, ale jakże pięknym. A dodatkowo modelka jest śliczną kobietą :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak, ten makijaż nadaje się tylko do zdjęć lub na szaloną imprezę ;) Modelka jest śliczna:)

      Delete
  7. Świetne makijaże i piękna modelka :) zdjęcia też mają swój klimat. Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  8. Świetne makijaże i piękna modelka :) zdjęcia też mają swój klimat. Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  9. Świetny makijaż! Od jakiegoś czasu uwielbiam takie nietypowe kolory na powiekach i to nie tylko do sesji :D

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny.
Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są między innymi wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics.

Copyright © EPHEMERIC BEAUTY , Blogger