12:21 PM

Muzyczny piątek, czyli recenzja płyty | SABRINA CLAUDIO - ABOUT TIME

Hej!

Jestem przekonana, że zarówno uroda, jak i głos artystki, którą dzisiaj przedstawię, Was zauroczy, tak jak i mnie. Bardzo się cieszę, że Sabrina Claudio wydała nową płytę, która jest dla mnie trochę substytutem wyczekiwanej płyty FKA Twigs (trochę za długo to trwa). Mimo, że te dwie panie znacznie się różnią, to muzycznie mamy tu do czynienia z podmuchem r'n'b z lat 90 w nowocześniejszej, nieco bardziej elektronicznej otoczce. Nawet wygląd Sabriny kojarzy mi się w wokalistkami każdego zespołu r'n'b z tamtych lat. Długie, czarne loki i makijaż w brązach. Na temat urody Claudio nie trzeba się rozpisywać, wystarczy obejrzeć kilka teledysków...

Muzyka Sabriny Claudio to aksamitna i uwodzicielska mieszanka soul'u, r'n'b i chillout'u. Głos artystki jest łagodny i kojący, a melodie płynące z głośników to kołyszące i ciepłe klimaty, zupełnie różne od tego do czego przyzwyczaiły nas listy przebojów. Muzyka r'n'b zmieniła się na przestrzeni lat diametralnie i w pewnym momencie wszystko poszło w jakąś dziwnie zbuntowaną, agresywną, trochę za bardzo "gangsta" stronę. Kobiety energicznie potrząsają pośladkami w niemal każdym teledysku i aż miło popatrzeć na snującą się po ciemnym pokoju Sabrinę ubraną w elegancką, satynową suknię ze smakowicie wyciętym dekoltem i subtelnym makijażem. Jest to miła odmiana od wulgarnych, krzykliwych wokalistek z obrzydliwie długimi paznokciami i podobnymi do siebie głosami.

Wracając do samej płyty...mimo, iż nie ma tu nic rewolucyjnego, czy odkrywczego, mamy 12 mniej i bardziej pięknych, nastrojowych utworów. Moje ulubione to: Belong to You, Unravel Me, Stand Still, oraz kojarzące się z mainstreamowym r'n'b Wanna Know i Frozen.

Płyta jest godna polecenia i jestem pewna, że wpadnie Wam w ucho. Zapraszam do zapoznania się z albumem i mam nadzieję, że wpis Wam się spodobał.

10 comments:

  1. Muzyka zupełnie nie w moim stylu. Co prawda nie ograniczam sie do jednego gatunku, na mojej playliscie króluje rap, czesto jednak wybieram równiez fok, rock, muzyke filmową etc :)

    ReplyDelete
  2. Nie wiem czy to muzyka dla mnie ale i tak bardzo lubię Twoje posty :)

    ReplyDelete
  3. Nie znam wykonawczyni, ale to nie jest mój gust muzyczny :)
    Mój blog

    ReplyDelete
  4. Nie znałam wykonawczynie lecz głos mi się podoba nie wiem czy to gatunek muzyczny dla mnie ale teraz na chorobie przesłucham klika piosenek.
    Mój blog desa.blog.pl

    ReplyDelete
  5. Nie slyszalam wcześniej tej piosenki :)

    ReplyDelete
  6. Jak zwykle bardzo klimatycznie. :)
    Dzięki za nową dawkę dobrej muzyki.
    Pozdrawiam ciepło! slowozapisane.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Uwielbiam Twoje muzyczne propozycje :-))

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny.
Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są między innymi wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics.

Copyright © EPHEMERIC BEAUTY , Blogger