11:00 AM

Makijaże studniówkowe/karnawałowe 2018 | Moje prace i nowa strona internetowa.

Hej!

Wczoraj zamknęłam sezon karnawałowo/studniówkowy i jestem bardzo wdzięczna za zaufanie jakim obdarzyły mnie klientki. Jestem nadal na etapie nauki i sama przyznam, że moje prace są na ciut wyższym poziomie niż np. pół roku temu. Każda nowa twarz, to czyste płótno, które mogę poddać niezwykłej metamorfozie z nieskończoną ilością kombinacji, za co między innymi cenię makijaż i za co kocham to, co robię.

Ostatnio również wzięłam się za promocję i udało mi się stworzyć stronę internetową, z której jestem zadowolona. Jest przede wszystkim minimalistyczna i czytelna, a na pierwszy plan wyłaniają się moje prace i o taki właśnie efekt mi chodziło. Mam nadzieję, że ten rok będzie dla mnie owocny i uda mi się rozwinąć swoją pasję tak, aby stała się moją stałą pracą.

A teraz zapraszam Was do odwiedzenia strony internetowej tu oraz do obejrzenia moich prac. Koniecznie zostawcie komentarz, który makijaż podoba Wam się najbardziej i co myślicie o stronie internetowej. Pozdrawiam serdecznie :*









19 comments:

  1. Gratulację strony własnej. A co do makijażu to masz talent do tego by wyszły idealnie.

    Pozdrawiam ciepło.

    ReplyDelete
  2. Niesamowite! Wow. Te makijaże sa cudowne. Widac ile wkladasz w nie serca i pracy :)

    ReplyDelete
  3. Efekt "wow" przy każdej pani 😍 Przepięknie!
    Gratuluję ;)

    ReplyDelete
  4. Piękne makijaże! Pierwszy mi się najbardziej podoba :)
    Gratuluję strony! ;*

    ReplyDelete
  5. wow, to niesamowite jak makijaż może zmienić kobietę! Wspaniałe metamorfozy :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Czasem zaledwie kilka ruchów pędzlem może zmienić całą twarz, dlatego właśnie kocham to robić;) Pozdrawiam i dziękuję za miłe słowa<3

      Delete
  6. Piękne metamorfozy :) ile czasu zajmuje wykonanie takiego profesjonalnego makijażu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję:) Godzinę, a czasem nawet półtorej. Jeszcze nie jestem na tyle wprawiona ale ćwiczę, uczę się:)

      Delete
  7. Piękne makijaże! Super! 😃♥️

    ReplyDelete
  8. Każda twarz to rewelacyjna metamorfoza! Po prostu rewelacyjne!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    ReplyDelete
  9. Wow! Zachwycające makijaże! Jestem pod ogromnym wrażeniem!

    ReplyDelete
  10. Sliczne makijaze pierwszy najbardziej przypadl mi do gustu :D

    ReplyDelete
  11. Super są te makijaże też bym chciała tak umieć.
    Piękne zdjęcia
    Pozdrawiam Eva
    Zapraszam https://eve-hair.blogspot.com/2018/02/kokos-czyli-pynne-zoto-cz3.html

    ReplyDelete
  12. Jejku, przepiekne makijaze :)
    Co mi sie bardzo podoba to fakt, ze wszytskie makijaze sa idealnie dopasowane do kazdej buzki :)

    ReplyDelete
  13. Uwielbiam te Twoje makijaze i zazdroszcze !

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny.
Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są między innymi wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics.

Copyright © EPHEMERIC BEAUTY , Blogger