6:52 PM

Sesja zdjęciowa | G L A S S

Hej!

Mam nadzieję, że miło spędziliście święta i wracacie do siebie po wielkanocnym przejedzeniu. Jeśli nadal czujecie ciężkość, to mam dla Was wpis z lekką i wiosenną sesją. Jest to mój najnowszy projekt zrealizowany z eteryczną modelką, Magdą, którą absolutnie uwielbiam.
Od dawna chodził mi po głowie taki makijaż, z poprzyklejanymi perełkami, oraz dużą dawką rozświetlacza. Jeśli chodzi o fryzurę, to wiedziałam, że chcę, aby włosy zachodziły niesfornie na czoło i żeby był efekt mokrych kosmyków. Sesja jest minimalistyczna, świeża i utrzymana w pastelowej kolorystyce. Mam nadzieję, że Wam się spodoba ;)

Do wykonania makijażu użyłam:

Clarins Everlasting Foundation, odcień Sand
Makeup Revolution Conceal & Define Concealer, odcień C6
Makeup Revolution Ligwuid Highlighter Unicorn Elixir
NYX Born to Glow, Liquid Illuminator, odcień Gleam
Makeup Revolution HD PRO Cream Contour Palette, odcień Light Medium
Golden Rose Cream Blush Stick, odcień 106
Laura Mercier Translucent Powder
Golden Rose Mineral Terracotta Powder, odcień 04
GLAM POP rozświetlacz Celebrytka
Golden Rose Brow Styling Kit, odcień Ash
Makeup Revolution Eyebrow Pomade, odcień Blonde
L'Oreal Brow Artist Plumper, clear
Affect, paleta Evening Mood
Zoeva, paleta Naturally Yours
Bell Hypoallergenic Waterproof Mascara
Zoeva, Graphic Eyes Kohl Pencil, odcień Karnat
Delia, konturówka do ust, odcień 20
NYX, Butter Gloss, odcień Creme Brulee

A teraz zapraszam do obejrzenia zdjęć! Proszę również o polubienie strony: klik









12 comments:

  1. Ładny makijaż i ciekawa aranżacja :) popracuj trochę nad światłem (niektóre zdj prześwietlone) i będzie ok

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję za opinie i komentarz:) Być może to kwestia obróbki lub ustawień Twojego monitora. Chciałam żeby zdjęcia były jasne, pastelowe i mleczne, oryginalnie nie były ani trochę prześwietlone:) Ciąglę się uczę i testuję nowe techniki, więc każda taka uwaga jest dla mnie cenna. Pozdrawiam:)

      Delete
  2. wyglądasz cudownie! Naprawdę boski makijaż.

    ReplyDelete
  3. Wyszło subtelnie, kobieco, pięknie :) lubię oglądać i podziwiać Twoją pracę makijażową :)

    ReplyDelete
  4. Bardzo fajna sesja, wpada w oko:)
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    ReplyDelete
  5. Przepiękne zdjęcia <3 Nic tylko wydrukować

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny.
Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są między innymi wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics.

Copyright © EPHEMERIC BEAUTY , Blogger