3:53 PM

Faux eyeliner and vampy dark lips make-up tutorial | Ciemne usta i subtelne smokey - mój sposób na eyeliner.

Hej!

Jeśli nie macie pomysłu na makijaż wieczorowy, który wykonacie bardzo szybko, to dzisiaj mam dla Was propozycję prostego ale efektownego makijażu. Przedstawię Wam też wersję tego samego makijażu oka z trzema różnymi pomadkami.

Hi!

If you don't have an idea for a quick evening make-up look, I have one that is simple, yet impressive. I will show you the same eye makeup with three different lipsticks.




Dzięki mocnej pomadce w odcieniu Dutty Wine i połyskującemu cieniowi na środku powieki, makijaż jest elegancki i idealnie będzie pasował do czarnej, srebrnej lub śliwkowej sukienki.


Thanks to the dark lips in the shade Dutty Wine and a sparkly eyeshadow, the make-up is elegant and will go perfectly with a black, silver or purple dress.



Makijaż stworzyłam wykonując podstawowe cieniowanie unoszące zewnętrzny kącik nieco do góry, a zamiast tradycyjnego eyelinera, wykonałam delikatnie roztartą kreskę brązowym cieniem. Ten sposób jest łatwiejszy niż rysunek eyelinerem w pisaku, czy pędzelku. Efekt jest subtelniejszy i bardziej elegancki. 


I created this make-up by shaping my eye with eyeshadows and placing them slightly above my crease, as I normally do. What I added was a faux winged eyeliner using a dark brown eyeshadow instead of a traditional eyeliner. This way, my eye make-up is a lot easier and the line looks subtle and elegant.




Kolejną ciekawostką jest to, że przykleiłam połówki rzęs Ardell stosując metodę klejenia od spodu, którą podpatrzyłam na youtubie. Początkowo nie wyobrażałam sobie, jak można kleić tak rzęsy i myślałam, że będzie to niewygodne. Spróbowałam i mogę stwierdzić, że prawidłowo przyklejone rzęsy od spodu są o wiele wygodniejsze i przede wszystkim, niewidoczne :) Polecam użyć kleju bezlateksowego Duo, który ma pędzelek, zamiast tradycyjnego Duo w tubce, który zasycha dłużej.
Zachęcam do spróbowania tej metody!

Another new thing I did was putting Ardell accent lashes under the lash line. I saw this method on youtube and thought it would be unconfortable at first but when I tried it I really liked the effect. I can honestly say that if you apply the lashes correctly, you can't really feel them. It is far more convenient and it looks natural because the lash strip is hidden. The only thing you will need is a glue that dries up more quickly, so traditional Duo in a tube wouldn't be a good option. Try the latex-free version that comes with a brush applicator, instead. Try out this method, it's worth it!











Video tutorial:




Mam nadzieję, że ta propozycja Wam się spodoba. Jeśli tak, to proszę o komentarz oraz subskrypcje kanału na youtube.
Która wersja Wam się najbardziej podoba? Ciemna śliwka, czerwone usta , czy nude?


I hope you like this look. If so, please give me a comment below and subscribe to my youtube channelI'd really appreciate your support :)
And which version do you like best? Dark lips, red lips or nude?







25 comments:

  1. Mimo, że nie lubię ciemnych szminek to makijaż z tą bordową najbardziej przypadł mi do gustu!
    http://ysiakova.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Makijaż piękny! Wszystko idealnie dopracowane ;) Kolor pomadki bardzo mi się podoba 😊 Pozdrawiam serdecznie 😊

    ReplyDelete
  3. Wow bardzo zmysłowy i piękny makijaż <3

    ReplyDelete
  4. Jejku! Kolejny cudowny makijaż <3 Kochamy tu zaglądać!

    ReplyDelete
  5. Przepiękny! No po prostu cudo :)
    Pozdrawiam!
    http://swiatwedlugidoli.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Pomadka w kolorze wina jest obłędna. Ale na moich wąskich ustach by źle wyglądała, nad czym bardzo ubolewam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zawsze można "powiększyć" trochę usta konturówką, lub tylko lekko wklepać pomadkę, żeby usta były delikatnie zabarwione, coś w stylu "właśnie napiłam się czerwonego wina" albo "jadłam jagody" :D Taki efekt jest super i na co dzień często tak robię, zamiast wyrysowanych dokładnie ust ;)

      Delete
  7. jestem zachwycona! cóż za zdjęcia, cóż za film! :) choć ten konkretny makijaż to nie moje klimaty, wspaniale się to ogląda <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję Ci bardzo za miłe słowa <3 Pozdrawiam :*

      Delete
  8. Piękny makijaż oczu. Z tą delikatną pomadkę idealnie wpisuje się w mój styl :)

    ReplyDelete
  9. Great post dear! You have a nice blog
    I follow you can you follow me back?
    I will be happy

    www.guzelvekulturlu.com
    Kisses

    ReplyDelete
  10. Przepiękny makijaż! Wygląda bardzo kobieco :)

    ReplyDelete
  11. Mój kolor pomadki ulubiony! :)

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny.
Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są między innymi wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics.

Copyright © EPHEMERIC BEAUTY , Blogger