11:49 AM

Trwałe zamienniki perfum faktoriaperfum.pl - prezent na Dzień Kobiet | Fragrance review

 Hej!

 

Ostatnio miałam okazję testować lane perfumy ze strony Faktoria perfum. Jest to sklep, gdzie możecie kupić zamienniki znanych zapachów w bardzo atrakcyjnych cenach. Perfumy są dostępne w 3 pojemnościach: 35ml, 55ml i 105ml.

Jesteście ciekawi mojej opinii? Zapraszam do czytania dalej.


Hi!


I've recently been testing out a few fragrances from the website Faktoria perfum. It's an online store where you can buy dupes for well-known perfume for good price. The fragrances are available in 3 sizes: 35ml, 55ml and 105ml.

If you're interested in my opinion on them, keep on reading.



Przetestowałam 5 zapachów | I've tested 5 fragrances:

104 - zamiennik/dupe for Thierry Mugler Alien

284 - zamiennik/dupe for Hugo Boss The Scent

286 - zamiennik/dupe for Marc Jacobs Decadence

289 - zamiennik/dupe for Armani Because It's you

352 - zamiennik/dupe for Chanel Bleu Man

Ostatni zapach jest przeznaczony dla mężczyzn i wybrałam do dla Narzeczonego.

 




MOJA OPINIA:

Wszystkie zapachy bardzo mi się podobają. Są dosyć trwałe - utrzymują się do kilku godzin na skórze i bardzo długo na włosach oraz na ubraniach (na nich zapach czuć przez kilka dni). 

Mam porównanie z zapachem Mugler Alien, który znam bardzo dobrze i muszę przyznać, że te zapachy są niemal identyczne. Bardzo spodobał mi się zapach 286, bo jest nietuzinkowy. Z męskiego zamiennika Chanel Bleu mój Narzeczony jest bardzo zadowolony, ja również lubię czuć ten zapach na Nim. 

 





Myślę, że ogromną zaletą perfum z faktoriaperfum.pl jest możliwość wyboru pojemności oraz ceny  - najmniejszą pojemność możemy dostać już za ok. 20 zł. Jest to fajna opcja, jeśli chcemy przetestować dany zapach przed zakupem większej pojemności, lub po prostu chcemy sprawdzić jak nosi się dany zamiennik zanim kupimy droższy odpowienik znanej marki. Dla mnie to też idealne perfumy do torebki i na prezent. Fajnie mieć tańszy odpowiednik swojego ulubionego zapachu, kiedy chcemy psiknąć się w ciągu dnia.

Polecam przyjrzeć się marce i przetestować jakieś zapachy dla siebie. Ja jestem zadowolona ze wszystkich wybranych zapachów i na pewno będę korzystać z możliwości zakupu tańszych zamienników ulubionych zapachów :)


MY OPINION:

I'm liking all the fragrances I've tested. They are pretty long-lasting - they stay on the skin for a few hours and longer in my hair and clothes (on clothes I can smell them for a few days). 

I can compare the Thierry Mugler Alien with its dupe, since I know this particular scent really well, and I can say that they are pretty similar. I really liked the scent no. 286 because it's so unique. My fiance is really happy with his pick. Chanel Bleu smells amazing on him.

The biggest advantage of the store faktoriaperfum.pl is the fact you can choose between three sizes and the smallest size you can buy for around 20 PLN. I think it's a great option when you want to just try out the scent and see if it's similar to the original dupe. For me, it's ideal for my purse, for spritzing myself with it throughout the day when I'm in a hurry. 

I highly recommend to check out this brand and choose a scent for yourself. I am really pleased with the scents I've chosen and will definitely use the opportunity to buy cheaper dupes for brand-name fragrances.



Znacie stronę faktoriaperfum.pl? Mieliście okazję testować ich perfumy? A może macie swoje ulubione zapachy? Chętnie poczytam o tym w komentarzach :)


Do you use dupes for expensive fragrances? Have you got any favorite scents? I'll be happy to read about it all in the comments :)


No comments:

Post a Comment

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny.
Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są między innymi wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics.

Copyright © EPHEMERIC BEAUTY , Blogger