3:54 PM

Opalizujący różowy makijaż | ZOEVA, pigment GLAM SHADOWS, GLAM GLUE.

Hej!

Dziś zapraszam Was na nowy filmik z tutorialem, gdzie pokazuję nowości kosmetyczne, między innymi paletkę Zoevy, o której już wspominałam w tym poście. W filmiku używam po raz pierwszy kleju Glam Glue oraz pigmentu opalizującego na różowo i srebrno o nazwie Amore, również ze sklepu glamshop.

Jeśli chodzi o pracę z klejem i pigmentem, przebiegła ona bezproblemowo - klej nałożyłam cienką warstwą przy pomocy syntetycznego, dosyć szerokiego, płaskiego pędzelka i tym samym pędzlem nałożyłam stopniowo pigment. Polecam taką aplikację, ponieważ wtedy sypki cień rozłoży się równomiernie. Tam gdzie chciałam więcej pigmentu, czyli na samym środku powieki, dołożyłam ten cień palcem.
Swatch, który jest na stronie sklepu pokazuje, że pigment jest bardziej różowy, niż jest w rzeczywistości, a przynajmniej jak na moje oko.
Zresztą zobaczcie sami w filmiku, który nagrywałam bez lampy, w świetle dziennym. Dokładną listę wszystkich kosmetyków znajdziecie w opisie pod filmem:) Zachęcam również do subskrypcji mojego kanału, aby być na bieżąco;)







7 comments:

  1. Bardzo podoba mi sie Twoj makijaz, lece na film <3

    ReplyDelete
  2. Makijaż z jednej strony jest klasyczny z drugiej oczy tak przyciągają, że aż nie chce się oderwać wzroku ;) Bardzo majestatycznie z nutką odwagi. Na pewno nie jest to make up dla cichych myszek, ale dla odważnych kobiet! Brawo! Lece zobaczyć film :) Pozdrawiam, Aleksandra z bukku-recenzje.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję! Makijaż robi najlepsze wrażenie przy zachodzie słońca lub w blasku świec;) Idealny na wieczór:)

      Delete
  3. Podoba mi się to lodowate spojrzenie w tym makijażu :)

    ReplyDelete
  4. Piękny odcień ma ten pigment.
    Zjawiskowy makijaż. Bardzo podoba mi się to co stworzyłaś na dolnej powiece :)

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny.
Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są między innymi wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics.

Copyright © EPHEMERIC BEAUTY , Blogger