2:21 PM

Makijaż wieczorowy na Andrzejki (lub inne okazje). Filmik z tutorialem.

Hej!

Wreszcie mogłam nagrać dla Was filmik z propozycją makijażową. Niedługo zbliżają się Andrzejki, a później Sylwester, więc możecie wykorzystać tutorial do Waszego imprezowego makijażu.

Jeszcze jeden zabiegany tydzień przede mną i już będę mogła wrócić do regularnego blogowania i kręcenia filmików. Mam nadzieję, że uda mi się złapać jeszcze złotą jesień w kadrze i umieścić tu jakąś sesję zdjęciową z pleneru. Trzymajcie kciuki!

Wracając do makijażu, postawiłam na kolory w odcieniach marsali i brązów. W takich kolorach czuję się bardzo dobrze i są to typowo jesienne odcienie. Do wykonania ostrego odcięcia przy zewnęrznym kąciku posłużyła mi taśma, którą zakupiłam razem z innymi gadżetami na ebayu. Polecam Wam taki sposób, jeśli chcecie mieć równie zaznaczoną granicę. Ten trik sprawdzi się również przy opadającej powiece, czy opadającym kąciku zewnętrznym. Zazwyczaj wtedy mamy problem z wyznaczeniem granicy cieniowania. Taśma wyznaczy nam taką granicę i mamy pewność, że wszystko wyjdzie równo.

Mam nadzieję, że filmik będzie przydatny:) Jeśli makijaż Wam się podoba, zachęcam do sybskrypcji kanału oraz do komentarzy pod postem. Lista kosmetyków znajduje się pod filmikiem:)

A teraz zapraszam do obejrzenia zdjęć oraz tutorialu:)








24 comments:

  1. Piękny makijaż i uwielbiam takie kolory. A zdjęcia mnie urzekły 😘

    ReplyDelete
  2. Bardzo lubie Twoje makijaże. Wszystkie bez wyjątku!

    ReplyDelete
  3. Świetny makijaż, odcienie na oku są przepiękne!
    jvstvnamaria

    ReplyDelete
  4. Przepiękny makijaż, trochę odważny, ale na imprezę w sam raz :-)
    https://wanilioweimprowizacje.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję. Czasem trzeba spróbować czegoś innego;) Pozdrawiam

      Delete
  5. Ślicznie to na Tobie wygląda. Cudo

    ReplyDelete
  6. Pięknie podkreślona dolna powieka, mega mi się podoba!

    ReplyDelete
  7. Piękny makijaż. Zazdroszczę umiejętności i techniki. Kolory cieni bardzo piękne! ❤

    ReplyDelete
  8. Świetny makijaż. Podoba mi się bardzo ;)

    ReplyDelete
  9. Piękny makijaż, jestem pod wrażniem

    ReplyDelete
  10. Makijaż jak zwykle wyszedł świetnie! Zazdroszczę, że umiesz się tak pomalować, a do tego chodzić z tak 'odciętymi' cieniami. Ja po zrobieniu takiej ostrej krechy nie wytrzymywałam i musiałam to rozblendować ;c

    ReplyDelete
  11. Przepiękny makijaż, masz do tego duży talent! ♥
    Jestem pod wrażeniem Twojego bloga, oczywiście zostaję stałą czytelniczką. ;*
    Obserwuje, i w wolnej chwili zapraszam
    http://recenzjella.blogspot.com

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny.
Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są między innymi wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics.

Copyright © EPHEMERIC BEAUTY , Blogger