11:48 AM

Top 3 kanały na youtube | PIELĘGNACJA CERY

Hej!

Dzisiaj chciałabym Wam polecić moje ulubione kanały urodowe, które będą idealne do porannej kawy i nie tylko.



Muszę przyznać, że coraz rzadziej oglądam youtube. Jakiś czas temu, spędzałam dużo czasu na oglądaniu kanałów makijażowych, jednak po jakimś czasie po prostu znudziło mi się oglądanie w kółko tych samych tutoriali. Teraz chętniej oglądam charakteryzacje, lub makijaże wykonywane na modelce.
Częściej jednak wybieram ostatnio filmiki dotyczące pielęgnacji i mam swoje ulubione kanały.

Jednym z kanałów, który oglądałam najczęściej był kanał Kasia D. Kasia co prawda jest nauczycielką angielskiego, ale w swoich filmikach doskonale wie o czym mówi. Z jej kanału możecie dowiedzieć się jak powinna wyglądać pielęgnacja dla danego typu skóry, jak redukować zmarszczki, jak chronić się przed słońcem itd. Poza tym, jeśli macie trądzik różowaty i cerę naczynkową, na pewno wiele skorzystacie z filmików Kasi, która właśnie taką cerę posiada i daje dużo dobrych rad. Niestety ostatni filmik pojawił się 9 miesięcy temu i zastanawiam się, czy możemy liczyć na jakieś nowe publikacje.

Kolejnym kanałem, który bardzo lubię oglądać, jest kanał Magdaleny Lach.. Magda jest specjalistką w dziedzinie pielęgnacji azjatyckiej, wie doskonale na czym polega ochrona przeciwsłoneczna i jak uzyskać efekt "glass skin". Uwielbiam to, że jej filmiki trwają czasem nawet więcej niż poł godziny, a ja podczas oglądania mogę się zrelaksować i przy okazji dowiedzieć się wiele ciekawych informacji ze świata pielęgnacji.

Najczęściej ostatnio oglądam filmiki z kanału pani dr Agnieszki Sury. Pani Agnieszka jest doktorem medycyny estetycznej, prowadzi klinikę w Warszawie, a w swoim kanale porównuje składy kosmetyków, doradza w sprawie właściwej pielęgnacji dopasowanej do potrzeb skóry, mówi jak używać retinolu i jaka witamina C jest najlepsza. Filmy pani Agnieszki są rzeczowe, krótkie i jej podejście do posiadania tylko kilku przemyślanych i dobrze dobranych kosmetyków bardzo mi odpowiada.

Znacie polecane przeze mnie kanały? Jakie macie swoje ulubione kanały urodowe? Czy też Wam się znudziło oglądanie tych samych makijaży na każdym kanale? Dajcie znać w komentarzach!

P.S. Zapraszam na mój kanał, na którym już niedługo zacznę publikować więcej treści: klik




20 comments:

  1. bardzo rzadko oglądam kanały na YT, trzeba to chyba zmienić :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja lubię w wolnej chwili coś obejrzeć ale nie za dużo:)

      Delete
  2. Ja jak oglądam yt to tylko makijażowe, ale może czas zainteresować się także pielęgnacją skóry :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja już chyba wszystkie makijaże na youtubie obejrzałam :D Pielęgnacja jest o wiele ciekawsza ;)

      Delete
  3. Ja sie jakos do ogladania Yt nie moge przekonac - moze ze wzgledu na brak czasu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pewnie tak, bo to dosyć zajmujące, a zazwyczaj na jednym filmie się nie kończy;)

      Delete
  4. Tylko tego ostatniego nie znam :)

    ReplyDelete
  5. nie znam żadnej:( muszę to nadrobić:)

    ReplyDelete
  6. Muszę zerknąć na te kanaly :)

    ReplyDelete
  7. Nie znałam tych kanałów. A szkoda, bo wyglądają ciekawie. Dzięki za polecenie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mam nadzieję, że znajdziesz na nich coś ciekawego dla siebie:)

      Delete
  8. Do tej pory znalam tylko Magdalene, ale pozostale chetnie podpatrze ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uwielbiam Magdalenę. Mam nadzieję, że pozostałe przypadną Ci do gustu:)

      Delete
  9. Niestety, na yt brakuje mi zwyczajnie czasu, czasem wpadam zobaczyć coś konkretnego, czego akurat szukam...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Youtube to prawdziwy złodziej czasu:) Pozdrawiam<3

      Delete
  10. Ani jednego z tych kanałów nie znałam :) Muszę pooglądać :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mam nadzieję, że Ci się spodobają. Pozdrawiam:*

      Delete
  11. Nie znałam żadnego kanału :) mam większą świadomość związaną z tym jak należy dbać o skórę i zamierzam zagłębić się w polecone przez ciebie kanały :)

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny.
Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są między innymi wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics.

Copyright © EPHEMERIC BEAUTY , Blogger