11:32 AM

DiM Agnieszka Janoszka x Glam Shop Kwitnąca Wiśnia - recenzja palety | ideal eyeshadow palette for autumn

 Hej!

Niedawno kupiłam paletkę Kwitnąca Wiśnia, która powstała przy współpracy sklepu Glam Shop z Agnieszką Janoszką. Jestem totalnie do tyłu z tym produktem, ale ponieważ mam dużo cieni, rzadko kupuję nowe palety. Kupowanie ich wydaje mi się stratą pieniędzy, bo i tak używam w kółko tych samych odcieni, a reszta cieni w palecie pozostaje nieruszona. Ciekawa jestem, czy też tak macie :)

W każdym razie, paletę zakupiłam z ciekawości, a kolory mnie na tyle przyciągnęły, że chyba nie pójdą na marne, Zapraszam Was na recenzję tej palety i mój bardzo delikatny, kobiecy makijaż dzienny.

Hi! 

I recently bought the Cherry Blossom palette which was made in collab with Glam Shop and Agnieszka Janoszka. I'm so behind with this palette, but I own a lot of eyeshadows and rarely buy new ones. I think buying eyeshadow palettes is a waste of money because you use only certain shades and the rest are just sitting there untouched. I wonder if it's the same with you :)

Anyhow, I bought this palette out of curiosity and frankly, the colors were so beautiful and unique that I felt it wouldn't go to waste. If you're interested in my review of this palette, keep on reading.




Paleta prezentuje się bardzo ładnie. Przede wszystkim cieszy mnie jakość wykonania. Sztywna tektura, która na szczęście jest zalaminowana, dzięki czemu łatwo można utrzymać ją w czystości, co jest dla mnie niezwykle ważne.

The palette looks very nice. I'm mostly happy with how it's made. The cardboard is very stiff and it's laminated, so it will be easy to keep the palette clean, which is really important for me.






Jeśli chodzi o odcienie, to mamy 5 matów i 5 cieni błyszczących, w tym jeden "turbopigment". 

Wszystkie cienie są bardzo mocno napigmentowane. Cienie matowe są niezwykle nasycone kolorem. Rozcierają się świetnie, nie ma problemów z budowaniem kolorów. Bardzo podoba mi się odcień o nazwie "Kora Wiśniowa", który jest pięknym brązem z śliwkowym podtonem. Najjaśniejszy matowy cień jest dla mnie trochę za jasny. Szkoda, bo lubię takie beżowe odcienie do czyszczenia granic cieniowania. Niestety nie jest on odpowiedni do mojej oliwkowej karnacji, ale myślę, że dla osób z jaśniejszą skórą będzie idealny.

Odcienie byszczące są również bardzo dobre. Najbardziej spodobał mi się kolor "Delikatność Natury", którego zwykle używam na całą powiekę. Te cienie są bardzo miękkie, wręcz mokre. Wszystkie odcienie oprócz "Pośród Lampionów" nie osypują się i można je nakładać palcem lub pędzlem.

Ten jeden cień, który ma formułę turbopigmentów, wymaga bazy np. Glitter Primer.

The palette contains 5 matte eyeshadows and 5 sparkly shades. One is a "turbopigment" formula. 

All the shades are really pigmented. The mattes are very vibrant. They blend beautifully and there is no problem with building up the colors. I really like the shade called "Kora Wiśniowa" which is a very pretty brown with plum undertones. The lightest shade is too light for me. It's a shame because I really like using such beige shades to clean up my blending. Unfortunately, it's not right for my olive skintone, but if you are lighter then it will be perfect for you.

The sparkly eyeshadows are also very good. I liked the shade "Delikatność Natury" most and I usually wear it all over my eyelid. These eyeshadows are very soft, wet even. All of them exept "Pośród Lampionów" do not create any fallout.

Only for this one shade you'll need to use a Glitter Primer.


A to makijaż wykonany paletą. Jest on bardzo delikatny i minimalistyczny, bo tak zwykle się maluję. Niedługo wykonam mocniejszy makijaż, więc obserwujcie mnie na instagramie, aby być na bieżąco.

And this is the makeup look I created using this palette. It's very subtle and minimal because that's the way I wear makeup these days. I will soon create a bolder look, so please follow me on instagram where I post most of my makeups.





Jak podoba Wam się ta paleta i makijaż? Mieliście okazję ją testować? Jakie są Wasze odczucia? Dajcie znać w komentarzach :)

How do you like this palette and makeup look? Have you got any palettes that are perfect for fall? Let me know in the comments down below :)

14 comments:

  1. Przepiekna jest ta paleta i mega inspirujaca <3

    ReplyDelete
  2. Ta paletka jest hitem Internetu i się nie dziwię. Jest przepiękna! :)

    ReplyDelete
  3. Kolory w paletce bardzo ładne takie jesienne, do Twojej oprawy oczu pasują świetnie, najbardziej mi sie podobają te błyszczące- robią piękne wykończenie w makijażu.

    ReplyDelete
  4. Od jakiegoś czasu czaje się na te paletę. Podobają mi się te odcienie i nie przypominam sobie, by któraś paleta miała je skomponowane w taki sposób. Na pewno znajdzie się w mojej kolekcji 😉

    ReplyDelete
  5. Przepiękne kolory ma ta paleta!

    ReplyDelete
  6. Kolory w tej palecie są piękne, ale jakość cieni doprowadza mnie do płaczu. Maty są dziwne - jedne sypią się jak piasek a drugie są tak twarde, że nie da ich się nabrać na pędzel. Turbopigment sam mi wypadł z palety........

    ReplyDelete
    Replies
    1. To może miałaś jakiś wadliwy egzemplarz. Ja na jakość cieni z glamshop nie mogę narzekać. Bardzo dobrze pracuje mi się z tą paletą, również na klientkach 😉

      Delete
  7. Śliczne kolorki! Ja tej paletki nigdy nie miałam, a szkoda hehe

    ReplyDelete
  8. Wow. Powim krótko muszę ją mieć

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny.
Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są między innymi wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics.

Copyright © EPHEMERIC BEAUTY , Blogger