8:19 PM

Lisa Eldridge Velvet Lipstick new shades and Gloss Embrace | Pomadki Lisy Eldridge recenzja i swatche

 Hej!

 

Początek października przyniósł ekscytującą nowinę o nowych odcieniach pomadek Lisy Eldridge, których formułę tak bardzo uwielbiam. Lisa wypuściła również konturówki i błyszczyki do ust. Postanowiłam zamówić sobie dwa nowe odcienie pomadek Velvet Lipstick oraz jeden błyszczyk.


Hi!


The beginning of October brought some exciting news about new shades of Lisa Eldridge's lipsticks whose formula I absolutely adore. Lisa also came with new lip liners and glosses. I decided to purchase two Velvet Lipstick shades and a gloss.


Pomadki mają matowe wykończenie ale są jednocześnie bardzo kremowe i nakładają się bardzo lekko i szybko. Posiadam już dwa odcienie Velvet Ribbon i Velvet Muse, o których pisałam tutaj

Wybrałam dwa odcienie Velvet Beauty i Velvet Blush. Oba prezentują się bardzo ładnie, są bardzo twarzowe. Velvet Beauty to zgaszony róż, który będzie idealnym wiosennym dzienniakiem. Natomiast Velvet Blush skradł moje serce. To idealny kolor na jesień i zimę. Opisałabym go jako przygaszony ciepły róż wpadający w beż. Oba kolory również świetnie sprawdzają się jako róże do policzków :)

The lipsticks have matte finish, but are very creamy and lightweight. They apply very fast and smooth.  I already got two shades, Velvet Ribbon and Velvet Muse which I talked about in this post.

I've chosen two shades Velvet Beauty and Velvet Blush. Both of them look very nice and will suit everyone. Velvet Beauty is a muted pink shade which will be ideal for spring daytime makeup looks. The second one, Velvet Blush is right up my alley. It is perfect for fall and winter. I would describe it as a darker warmer muted pink with a hint of beige. Those two shades work amazingly as a blush too :)

 

Jeśli chodzi o błyszczyk, ma on bardzo lekką olejkową formułę, doskonale nawilża usta i kolor Go Lightly prezentuje się bardzo świeżo. 

 

When it comes to the gloss, it has a very light formula, almost like a very lightweight oil. It does a great job moisturizing the lips. The shade Go Lightly looks very fresh.

Zamawiając trzy wybrane produkty, możemy otrzymać w gratisie piękną aksamitną kosmetyczkę w wybranym kolorze z logo Lisy. Ja oczywiście wzięlam w kolorze wina. Kosmetyczka prezentuje się bardzo elegancko.

When you're ordering 3 products you get a velvet pouch for free. You can choose the products and a pouch with Lisa's logo. I, of course have chosen a wine red one. The pouch looks amazing and very chic.


Velvet Beauty

Velvet Blush

Gloss Embrace Go Lightly





Gloss Embrace Go Lightly

Gloss Embrace Go Lightly


     
Velvet Beauty


Velvet Beauty

Velvet Blush

Velvet Blush




 

Jestem bardzo zadowolona z kolejnych pomadek Lisy Eldridge i jeśli zastanawialiście się nad zakupem, myślę, że możecie śmiało zamawiać :) Możecie je zakupić na oficjalnej stronie, a na przesyłkę nie trzeba czekać długo. Ja czekałam na realizację zamówienia i wysyłkę tydzień.

 

All in all, I'm really happy with Lisa Eldridge's lipsticks and if you're wondering whether to buy them or not, just do it :) You can purchase the lipsticks from the official website  and the shipping is really fast. I was waiting for my order to Poland only a week.

Który odcień pomadek podoba Wam się bardziej? A może wolicie błyszczyk? Dajcie znać w komentarzu :) 

Which shade of Velvet lipsticks do you like better? Or perhaps you prefer a gloss? Let me know in the comments below :)


6 comments:

  1. Przepiekne sa te pomadki juz od pol roku chodzi za mna taki intensywny kolor wlasnie od Lisy :D

    ReplyDelete
  2. Najciemniejsza jak dla mnie najlepsza

    ReplyDelete
  3. Ładne te kolory, mojej siostrze by się spodobały

    ReplyDelete
  4. Ja ostatnio polubiłam pomadki w płynie, ale te mają naprawdę ładne kolory

    ReplyDelete
  5. Na zdjęciach wyglądają obłędnie. Ciekawe czy w rzeczywistości również :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. W rzeczywistości jeszcze lepiej. Jestem od nich uzależniona 🙂

      Delete

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny.
Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są między innymi wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics.

Copyright © EPHEMERIC BEAUTY , Blogger