11:48 AM

So Bio 5in1 BB Cream - recenzja kremu BB SoBio etic

 Hej!

 

Dzisiaj mam dla Was recenzję kremu BB marki So Bio, który chciałam od dawna przetestować po przeczytaniu pozytywnych opinii. 

Mam nadzieję, że ten wpis będzie dla Was przydatny i zapraszam do czytania dalej :)


Hi!


Today I've got the SoBio etic BB Cream review for you guys. I've been wanting to test it out for a long time and I hope this review will be useful to you. Keep on reading if you're interested :)





Ten krem BB ma działać jako podkład i pielęgnacja w jednym, ma zapobiegać pojawianiu się niedoskonałości, zapewniać ochronę UV i ochronę przeciwzmarszczkową. Ja jednak traktuję kremy BB  jak podkłady i zawsze szukam czegoś z naturalnym i przyjaznym składem do używania na co dzień.

This BB cream is supposed to be a foundation and skincare all in one. It prevents from breaking out, gives UV protection and has anti-wrinkles properties. I consider BB creams to be just foundations, but I always look for something with better ingredients and skincare properties for daily use.

PIERWSZE WRAŻENIA

Tego kremu BB używałam dwa razy. Jednego dnia nakładałam go pędzlem, drugiego gąbeczką. Wolę pędzlem, wydaje mi się, że wygląda naturalniej. Jest on widoczny na skórze. Jeśli macie skórę suchą, odwodnioną, podrażnioną, suche skórki itd. ten krem będzie to podkreślał. Trzeba nakładać go na prawdę mało, żeby uzyskać estetyczny wygląd cery. Po przypudrowaniu, skóra jest matowa i wygląda dosyć sucho. Krycie oceniam bardzo dobrze - krem przykrył większość niedoskonałości i przebarwień. Mogłam wybrać ciemniejszy odcień (mam odcień nr 1), bo wyglądam dosyć blado :)


FIRST IMPRESSIONS

I used this BB cream twice and the first time I applied it with a brush and the second time I used a sponge. I prefer a brush because I think it looks more natural this way. This BB cream  is visibile on the skin. If you've got dry, dehydrated and sensitive skin or any dry patches, this foundation will just accentuate that. You need to apply thin layers to achieve a natural look. After I powdered my face, it looked dry and very matte. But the coverage is really good - almost all of my imperfections and pigmentation were covered. I should've chosen a darker shade (I've got shade no. 1) because I'm really pale :)

A teraz zdjęcia przed i po:

And now some before and after photos:







A tu moja twarz w pełnym makijażu:

And here is my face with full makeup on:





PO 8 GODZINACH

Krem nosiłam ok 8 godzin (może nawet więcej) i tego dnia nosiłam czapkę, szalik, maseczkę, było bardzo zimno i często wycierałam nos. Biorąc pod uwagę powyższe czynniki, podkład utrzymał się całkim nieźle. Po dwóch godzinach od nałożenia, świeciłam się na czole (to się dzieję przy każdym podkładzie). 


AFTER 8H

 

I wore the BB cream about 8 hours (maybe even more) and that day I was wearing a hat, a scarf and a face mask. It was really cold and I blew my nose all the time. All things considered, the foundation held nicely. After about 2 h my forehead was a bit shiny which happens with any other foundation.





PODSUMOWANIE

Polecam krem BB marki So Bio jeśli nie macie suchej skóry, widocznych zmarszczek i suchych skórek. W przewciwnym razie ten podkład będzie to podkreślał. Myślę, że będzie lepszy latem, kiedy moja skóra jest zwykle w lepszym stanie. Na pewno nie jest to produkt, po który będę chętnie sięgała, bo mam wrażenie, że za bardzo widać go na twarzy. Nie jest to efekt, który lubię, tym bardziej, że zwykle po prostu nie noszę podkładów.


CONCLUSION

 

I would recommend this BB cream to anyone who has no trouble wit dry skin or wrinkles. Otherwise it will only accentuate them and be visible on the skin. I think it will look better in the summer when my skin is usually in better condition. This product is something I would not use very often because it's simply too obvious on my face. It's not the effect I'm going for especially that I hardly ever use any foundation.


A Wy używaliście kremu BB marki So Bio? A może macie do polecenia inne kremy BB, które wyglądają jak druga skóra? Chętnie poczytam Wasze komentarze :)

 

Have you used the So Bio BB cream? Or maybe you've got something better to recommend? A BB cream that looks like a second skin? I'm looking forward to reading your comments :)

 


 

4 comments:

  1. Fajny ale czuje ze dla mnie to nie to. Tak jak mowisz moze fajnie sprawdzi sie na mlodszych skorach kochana :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. No właśnie, trzeba mieć do niego nienaganną cerę :/

      Delete

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny.
Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są między innymi wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics.

Copyright © EPHEMERIC BEAUTY , Blogger