12:06 PM

Delikatna pielęgnacja dla skóry wymagającej - marka Pyunkang Yul, COSRX, Yadah | Drogeria LaRose | Skincare for sensitive skin

 Hej!

 

Jakiś czas temu otrzymałam paczkę od drogerii internetowej LaRose, która specjalizuje się w pielęgnacji twarzy i jest głównym dystrybutorem marek koreańskich na rynek polski. Mam dla Was kod rabatowy, który znajdziecie na końcu wpisu.

[Paczkę dostałam we współpracy barterowej, a post zawiera linki afiliacyjne.]

 

A while ago I received a package from the online drugstore LaRose which specializes mainly in skincare and distributes Korean brands to Polish market.

W paczcę znalazły się: | In the package I got:

  • Pyunkang Yul Hair & Body Travel Kit
  • Pyunkang Yul Peeling Gel
  • COSRX Advanced Snail 98 Musin Power Essence
  • Yadah Pore Care Mask Pack

 

PYUNKANG YUL HAIR & BODY TRAVEL KIT

W tym zestawie znajdują się 4 buteleczki o pojemności 100ml, w których mamy:

In this travel kit there are 4 products such as:

Low ph mild body wash 100ml - żel pod prysznic

Low ph scalp shampoo 100ml - szampon do włosów

Intensive ceramide lotion 100ml - balsam do ciała z ceramidami

Low ph scalp treatment 100ml - odżywka do skóry głowy

Kilka słów o tych kosmetykach. Wszystkie produkty mają bardzo delikatne i niemal niewyczuwalne zapachy. Szampon oraz żel do kąpieli bardzo dobrze się pienią i oczyszczają skórę. Skóra głowy po szamponie jest świetnie oczyszczona bez uczucia swędzenia czy podrażnienia. Natomiast żel pod prysznic/do kąpieli spodobał mi się bardzo. Nie wiem czy kiedykolwiek spotkałyście się z problemem zmycia antyperspirantu ze skóry. Ja używając zwykłego mydła, czy żelu pod prysznic tak miałam, ale ten produkt Pyunkang Yul zmywa wszystko za pierwszym razem. Nie pozostawia przesuszonej skóry, co jest olbrzymim plusem. Fajnie sprawdził się też balsam do ciała, który szybko się wchłania, nie pozostawia tłustej skóry i robi to, co ma robić czyli po prostu nawilża skórę. Najmniej używałam odżywki do skóry głowy. Przyznam, że musiałam sprawdzić w internecie jak jej używać i okazuje się, że zostawiamy ją na kilka minut po umyciu głowy i ją spłukujemy. Mam dużo odżywek i wcierek do skóry głowy, których nie muszę zmywać, dzięki czemu oszczędzam czas. Mogę powiedzieć tylko tyle, że ta odżywka nie zrobiła mi krzywdy. Myślę, że będzie odpowiednia dla osób z problematyczną skórą głowy i przetłuszczającymi się włosami. 

A few words about the products. All of them have very delicate scent. The shampoo and body wash give a very nice foam and they cleanse the skin well. My scalp after using the shampoo is very clean and isn't itchy or irritated. The body wash is also very nice. I really liked how it cleansed my skin and I usually have problems with washing off my deodorant. But with this product I didn't have that problem at all. Also, it doesn't leave your skin dry which is a big plus. I also liked the lotion which is just a basic body lotion without any scent and it does everything a lotion should do. It absorbs really fast, doesn't leave a sticky or oily film and it hydrates my skin. I didn't have a chance to use the scalp treatment as much as the other products. It's because after reading the instructions on the internet I found that you have to apply it on washed scalp and after a few minutes rinse it off. I already have a lot of scalp lotions which you don't need to rinse off. So it's just out of laziness and to save some time in the morning. But after using it a couple of times all I can say is it didn't do any harm to my scalp and I thing it would be great for those of you who have problems with itchy scalp or oily hair.


 




PYUNKANG YUL PEELING GEL 100ML

Ten peeling ma formułę żelową bez żadnych drobinek. Używamy go wmasowując w skórę i spłukując. Podczas masażu widać zrolowane fragmenty produktu. W składzie mamy salicylan betainy, który jest łagodniejszą wersją kwasu salicylowego. Produkt ten ma rozjaśniać przebarwienia i wygładzać skórę. Bardzo fajnie mi się go używa. Faktycznie skóra po użyciu jest miła i gładka w dotyku. Myślę, że będzie to idealny peeling dla bardzo wrażliwej skóry ponieważ produkt ten nie posiada sztucznych zapachów i barwników.

This product has a gel consistency without any grains or granules and we use it massaging the gel into our skin. You can see peeled particles when you rub it into your skin and then you just have to rinse it off. The main ingredient is betaine salicylate which is a milder version of salicylic acid. After using it my skin is very soft and very smooth. I think this will be a perfect peeling gel for very mild and sensitive skin because this product doesn't contain any artificial coloring or scents.





COSRX ADVANCED SNAIL 96 MUSIN POWER ESSENCE 100ML

Ta esencja jest hitem. Na pewno po skończeniu tej buteleczki, zakupię go ponownie. Jest rewelacyjne, daje mega nawilżenie, skóra po nim jest w świetnej kondycji. Więcej na jego temat wspominałam już w poprzednim poście - klik.

This product is a hit! I will definitely repurchase it after I use up this bottle. It is just great, it moisturizes my skin and leaves it in great condition. More about it in my last post - click.



YADAH PORE CARE MASK PACK 25ML

To maseczka w płachcie i przyznam się szczerze, że używałam takiej maski po raz pierwszy. Zwykle wybieram maski w formie kremowej lub rozrabiane glinki. Ale tę maseczkę użyłam z przyjemnością. Nie miałam problemu z założeniem jej na twarz. Otwory na oczy i usta były wycięte symetrycznie, maseczka nie spadała mi z twarzy kiedy leżałam z nią w wannie. Poza tym płachta była sowicie nasączona i po użyciu moja skóra była zmiękczona i nawilżona. Poczułam się zrelaksowana, a moja skóra była ukojona dzięki chłodzącemu działaniu maski.

This is a sheet mask which I have to say I used for the first time. I usually pick cream masks or clay masks. But this one I used with pleasure. I didn't have any problems with putting it on, the holes were symmetrical and it didn't fall off my face. The sheet was heavily soaked with product and after using it my skin was soothed, hydrated and softened. I felt really relaxed and pampered.


Mam dla Was kod rabatowy OLA10 do użycia w sklepie LaRose.

Mam nadzieję, że skorzystacie i kupicie sobie coś fajnego. Polecam produkty wyżej wymienionych marek. A może znacie któreś z tych kosmetyków i już ich używaliście? Dajcie znać w komentarzach:)

I hope you liked the post and will try some of the products I've mentioned in the post. Or maybe you have already tried some of these brands. Let me know in the comments :)

No comments:

Post a Comment

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny.
Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są między innymi wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics.

Copyright © EPHEMERIC BEAUTY , Blogger