12:42 PM

D'Alchemy naturalna pielęgnacja | natural skincare

 Hej!

 

Jakiś czas temu otrzymałam piękną paczkę do testowania od marki D'Alchemy. Jest to marka naturalna, która do wykonania kosmetyków wykorzystuje czyste i ekologiczne surowce, a same produkty przechowywane są w opakowaniach ze szkła biofotonicznego co oznacza, że właściwości kosmetyków są zachowane na dłużej.

Hi!

A while ago I received a package from D'Alchemy. It is a fully natural brand which makes their products using pure ecological components and the products are kept in biophotonic glass containers, which means they will keep their properties for a long time.


W paczcę znalazły się trzy produkty i masa próbek ale dzisiaj skupię się na pełnowymiarowych kosmetykach, które miałam szansę przetestować dłuższy czas.

In the package I got 3 products and a lot of samples but today I'm gonna focus on the products I had a chance to test  out a bit longer.


  • SUPER RICH MULTI-HYDRATOR

To krem na dzień i na noc do cery przewlekle suchej. Jak wiecie ja mam cerę mieszaną ale w okresie jesienno-zimowym moja cera wokół ust i brody staje się bardzo sucha, a w szczególności po umyciu. Ten krem działa cuda! Chyba jeszcze nie miałam tak bogatego i nawilżającego kremu, który nie tylko daje chwilowe nawilżenie znikające po umyciu twarzy. Po ponad 3 tygodniach używania, zauważyłam wyraźną poprawę w napięciu i gęstości mojej skóry. Zmarszczki są mniej widoczne i w ciągu dnia mój makijaż wygląda bardzo dobrze na tak dogłębnie nawilżonej skórze. Do przesyłki została dołączona szklana wielorazowa szpatułka do nabierania produktu, co jest bardziej higieniczne niż wybieranie kremu palcami.

This is a day and night face cream meant for very dry skin. As you probably know I have combination skin but I tend to get dry patches during fall-winter season. This moisturizer does a great job! I've never had such a hydrating rich cream and this product gives a boost of hydration not only when you are using it, but also leaves your skin permanently hydrated. I've noticed that after more than 3 weeks my wrinkles became less visible and my makeup looks very nice on such moisturized skin. I also received a glass spatula to take the cream out of the jar instead of using my fingers, which is more hygienic.

Więcej o kremie: https://dalchemyskincare.com/pl/super-rich-multi-hydrator




 



  • INTENSE SKIN REPAIR OIL

Otrzymałam również olejek do twarzy, którego używam na noc jako zamknięcie mojej pielęgnacji. Jest to intesywnie regenerujący olejek, który ma głęboko nawilżać i napinać skórę oraz działać przeciwstarzeniowo. W składzie mamy m.in. olejek arganowy, lniany,  migdałowy, jojoba i macadamia. Oraz ekstrakty z owoców żurawiny, aceroli, guarany i olejki eteryczne. Zarówno olejek, jak i krem mają specyficzne zapachy, które nie każdemu mogą pasować. Nie są to sztucznie perfumowane kosmetyki, a zapachy pochodzą z naturalnych składników. Pomimo zapachu, tego olejku używam z przyjemnością praktycznie codziennie na noc i jest to idealne dopełnienie pielęgnacji. Moja skóra rano jest wypoczęta, gładka i nawilżona oraz napięta, czego nigdy wcześniej nie miałam po żadnej pielęgnacji :)

I also got a face oil which I've been using almost every night to close my skincare routine. This is an intense skin repair face oil which is supposed to provide moisture and elasticity and have anti-wrinkle properties. There's argan oil, linseed oil, almond oil, jojoba and macademia oils. There are also fruit extract from cranberries, guarana and acerola, as well as essential oils. The scent of both cream and oil is specific and might not be up to everyone's alley, but these are natural fragrances and I got used to it and got no trouble using the products. My skin is looking excellent and when I wake up I see that it's hydrated and tightened which I hadn't seen before.

 

Link do produktu: https://dalchemyskincare.com/pl/intense-skin-repair-oil






  • NECK & DECOLLETAGE WRINKLE REFILL

Ten krem do szyi i dekoltu zaskoczył mnie najbardziej. Nigdy nie wierzyłam, że krem może wypełniać zmarszczki. Ale ten produkt sprawdził się genialnie i uwierzcie mi, to nie jest to samo co krem do twarzy, który przeciągacie na szyję i dekolt. Moja skóra szyi i dekoltu po użyciu tego kremu jest gładka, aksamitna, napięta. Faktycznie widzę, że zmarszczki na szyi są mniej widoczne, a skóra jest ujędrniona. Produkt w składzie zawiera oleje lniany, migdałowy i monoi, ekstrakty roślinne i hydrolaty oraz olejki eteryczne. Na pewno po skończeniu tej buteleczki, kupię sobie ten produkt i będę go używać codziennie. 

This neck and decolletage wrinkle refill surprised me the most. I'd never really believed that a cream might refill wrinkles but this one kind of does. It isn't the same as applying your regular face moisturizer on your neck. This cream makes my skin soft, silky and tight. I'm noticing that the wrinkles on my neck are less visible and the skin is elastic. The product also has flaxeed oil, almond oil and monoi oil, plant extracts, and essential oils. After finishing up this bottle I will definitely repurchase it.



Link do produktu: https://dalchemyskincare.com/pl/neck-and-decolletage-wrinkle-refill





Podsumowując jestem bardzo zadowolona z kosmetyków D'Alchemy i cieszę się, że je poznałam. Na pewno będę włączę je do stałej pielęgnacji i chętnie przetestuję pozostałe produkty tej marki.

To sum up, I'm really happy with D'Alchemy products and I will definitely use them in my daily skincare routine. I would like to try out other D'Alchemy skincare products.

Znacie markę D'Alchemy? Jeśli nie to chciałybyście coś przetestować? Który kosmetyk najbardziej Was zaciekawił? Dajcie znać w komentarzach:)

Do you know D'Alchemy brand? Would you like to try something out? Which product did you like best? Let me know in the comments below:)

1 comment:

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny.
Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są między innymi wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics.

Copyright © EPHEMERIC BEAUTY , Blogger